[Pardus-kullanicilari] Clamav bulunamıyor

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
26 Ara 2006 Sal 00:00:45 EET

25.12.2006 tarihinde Atamert Ölçgen <muhuk at muhuk.com> yazmış:

> [...]
> versa ya da öneriniz varsa "Pardus e-Posta Listeleri" altında bir hata
> girebilir misiniz. Burasa "önemli" diye yazsanız da gerekli ilgiyi
> görmeyebilir.
>
> 2.Bu paket Tasma ile kurulurken neden klamav grafik arayüzü birlikte
> kurulmaz.Anlayabilmiş değilim.
>  <http://www.pardus.org.tr/>
>
> Çünkü clamav'ın depoya konmasının temel nedeni dosya/posta sunucularında
> tarama yapılabilmesi (pencere kullananlar için). Tabi isteyen (mesela ben)
> Klamav da kurup kullanabilir, buna engel yok. Birlikte kurulmaları için

Bu konuya burada yanıt vermek isterim.(İlkine ayrı bir başlık açacağım)
Ben bir SON KULLANICIYIM.Clamav diye bir antivirüs programı kurdum.KULLANMAK
İSTİYORUM.Liste arşivlerini de aradım,saçma sapan şeyler çıktı
karşıma.Google ile aradım yine bu lanet olası grafik arayüzden tek satır
bile bir şey bulamadım.,nereden bileceğim bunun aynı zamanda bir grafik
arayüzü için ayrıca PİSİ PAKETİ'NİN OLDUĞUNU.