[Pardus-kullanicilari] son günceleme ve sorunlar

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
25 Ara 2006 Pzt 19:15:14 EET

25 Ara 2006 Pts 17:21 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı:
> Merhaba

Merhaba,

> Hiç bir şey yapmadığım halde güncelleme öncesi çalışan ses kartım artık
> çalışmıyor.

Güncellemeler içerisinde buna yol açacak bir şeyler olduğunu zannetmiyorum.
alsa-drivers paketi de aynı versiyonda.

> Microfondan gelen ses dışarı verilirken,

Bu ne demektir?

> müzik dinleyemiyorum, amarok,
> mplayer kmplayer kitleniyor juk da da ses çıkmıyor.
> Açılışta açılış melodisi çıkacağı zaman kısa süreli donma oluyor ve ses
> alamıyorum.
> Ses kartım C Media PCI CMI8738-MC6

alsa-drivers paketi güncellendiğinde kmix ayarlarınız değişmiş olabilir. kmix
ayarları ile oynamanızı tavsiye ederim.

> [...]
> Bu nasıl bir durumdur?

Panik gerektirmeyen.