[Pardus-kullanicilari] son günceleme ve sorunlar

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 19:34:00 EET

25.12.2006 tarihinde Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> yazmış:

> 25 Ara 2006 Pts 17:21 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı:
>
> Merhaba,

> Güncellemeler içerisinde buna yol açacak bir şeyler olduğunu
> zannetmiyorum.
> alsa-drivers paketi de aynı versiyonda.

> Bu ne demektir?

bu ÅŸu demektir.
mikrofona konuÅŸtuÄŸumda kolonlardan sesimi net duyabiliyorum.
parmağımla mikrofona vurduğumda tıklamayı  duyabiliyorum.
ancak müzik dinleyemiyorum, tüm uygulamalar kitleniyor.

> müzik dinleyemiyorum, amarok,
>
> alsa-drivers paketi güncellendiğinde kmix ayarlarınız değişmiş olabilir.
> kmix
> ayarları ile oynamanızı tavsiye ederim.

tüm ayarlarla oynadım bir yıldır parduslayım...

> [...]
>
> Panik gerektirmeyen.

panik değilim, sinirliyim, kararlı sürümdeyiz yeter ama bu tür hatalar..

- Faik

Önce sağlık!
Sonra mı?...
Sonra... tabiki PARDUS!!!