[Pardus-kullanicilari] son günceleme ve sorunlar

Tuncer Altay tunc.eraltay at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 18:14:31 EET

Hocam merhabalar

Sorun çözülene kadar kartınıza ait modülü modprobe komutu ile yüklemeyi
dener misiniz?

Sanırım aşağıdaki modülü(leri) yüklemelisiniz. Birinci modül yeterli
olabilir.
snd_cmipci

snd_pcm_oss
snd_mixer_oss

modüllerinin yüklü olduğunu lsmod komutu ile görüntülemelisiniz. Her
açılışta yüklenmesi için /etc/modules.autoload.d    altındaki
kernel-2.6dosyanıza bu modülleri eklemelisiniz.

Umarım yardımcı olur. Saygılar