[Pardus-kullanicilari] Güncelleme! Program ekleme! Sorunumuz ve Öneri.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Ara 2006 Paz 20:26:40 EET

Arkadaşım
Güncellemeler dışında kullanma imkanın olmayan paketleri de kurmazsan
ayırmış olduğun alan yeterlidir.Tabi bu arada kernel çekirdek
yükseltmelerinden sonra eski çekirdeği silersen bol bol alanın
olur.Misalgüncellemeler ve işime yarayabilecek paketler yüklü
sistemimde 3 farklı
kernel çekirdeği bulunduğu halde ancak 6,5 Gb.lık bir bölümü
doldurabildim.Benim aklım takılı kalmasın biraz da oyun oynayacağım
düşüncesi taşıyorsanız ayıracağınız disk alanını buna göre tanzim etmenizi
önerebilirim.Kolay gelsin iyi geceler
Saygılar

24.12.2006 tarihinde evrim uzunburun <evrimuzunburun at gmail.com> yazmış: