[Pardus-kullanicilari] Güncelleme! Program ekleme! Sorunumuz ve Öneri.

evrim uzunburun evrimuzunburun at gmail.com
24 Ara 2006 Paz 20:39:16 EET

Hüseyin Bey daha önce de bir çok sorunuma yanıt buldunuz. Teşekkür ederim.
Eski çekirdekleri nasıl sileceğim konusunda da yardımınız olursanız çok
sevineceğim. Çünkü, daha bir çok güncelleme paketleri olduğu halde diskimde
1.4 GB yer kaldı! Oyun paketlerini de yüklemedim; yüklü olanlarını da
sildiğim halde, kalan oynama yerim bu kadar!...

24.12.2006 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: