[Pardus-kullanicilari] Güncelleme! Program ekleme! Sorunumuz ve Öneri.

evrim uzunburun evrimuzunburun at gmail.com
24 Ara 2006 Paz 20:13:41 EET

Daha önce pardus RC'yi 8.6 GB olan müstakil (ayrı) bir diskime kurmuş ve tüm
güncellemeleri yapmıştım.  Kapatıp açtıktan sonra pardus açılmadı. Sorunumu
bu foruma yazdım, "yetersiz disk alanı"  yanıtıyla karşılaştım. Bu nedenle
güncellemeleri, ağzım sütten yandığı için, çok dikkatli yapmaya çalışıyorum.

Bu diskim tüm güncelemeleri yapmaya yeter mi?
Yetmezse WinXp kurduğum diskte kaç GB ayırarak Pardus 2007'yi kurmamı
önerirsiniz?

24.12.2006 tarihinde Kayra Akman <ckakman at gmail.com> yazmış: