[Pardus-kullanicilari] Tebrik ve eleştri

selim ok selimok at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 22:57:32 EET

Valla sürüm icin bir sürü seye cok dikkat edildi bir cok hata düzeltildi ama
her zaman böyle seyler kalabiliyor. Gönül isterdiki sifir hata olsun. Ancak
aralarindan biri gercekten cok cansikici bence, rdb ihtiyaci dediginiz. Ne
kadar genel bir sorun bilemiyorum ama olmamasi gerekirdi.

Neyse yinede iyi tarafindan bakmaya devam.

Iyi calismalar,
Selim