[Pardus-kullanicilari] Tebrik ve eleþtri

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 21:17:54 EET

Merhabalar,
Emeği geçen herkese teşekkürler, ellerinize sağlık.
Güzel şeyler peş peşe yazılabilir içimden de bir sürü güzel şey geçiyor emin
olun. Burda linkide verilen bir haber kanalında pardus haberine yapılan
olumsuz yorumlara ne kadar canım sıkıldı, ne kadar o yorumları yazanlarla
aynı kimliğe sahip olduğum için utandım bir bilseniz.
Ancak ben "kasap sevdiği postu kapı önüne serermiş" mantığı ile bir kaç
olumsuzluÄŸu hemen yazmak istiyorum.
1. Kaffeine hala sorunlu. Hala dvd izlerken görüntüler kesik kesik ve
kalitesiz, bir sürü değişik dvd de denedim.
2. Şu pisi rdb ihtiyacı: Çok üzücü, olmaması lazımdı diye düşünüyorum
(yediğim bir fırça aklıma geldi, "olur olmaz pisi rdb önermeyin şu konsoldan
uzak durun" kulakları çınlamıştır bir dostumun).
3. Aç komutu. Kaç zamandır söyleniyor, hata girdiside var, kaç da sürüm
geçti, artık düzeltilmesi lazımdı.
4. Açılıştaki çözünürlük sorunları, can sıkıcı ve daha baştan kuranı
soÄŸutucu bir sorun.
5. Contrib deposundan kararlı depoya geçmeyi bekleyen, kullanıcıya özel, o
olmazsa olmaz, xp den vazgeçmeme sebebi bazı programlara ait sorunlar (örn
qcad).
6. Türkçe olmayan program isimlerindeki karakterler (x, w...).

Kolay gelsin..
--
Önce sağlık!
Sonra mı?...