[Pardus-kullanicilari] Tebrik ve eleþtri

Tuncer Altay tunc.eraltay at gmail.com
21 Ara 2006 Per 09:26:39 EET

Ünal hocam değerlendirmenize katılıyorum bu sebeble tüm geliştircilere
teşekkür ediyor başarılarının her Türk vatandaşını ve dünya açık kaynak
camiasının her ferdini gururlandırmasını temenni ediyorum.

Sıraladıklarınıza bir ilave ; desktopbehavior modülünün Tasma'ya eklenmesini
öneriyorum. Kullanıcı yaptığı ayarlar yüzünden kolayca ilgili modüle tekrar
ulaşamıyor.

Belirli bir zaman içinde daha geniş acil yapılacaklar listesi hazırlanmalı
ve öncelik verilip yeni güncellemeler ile PARDUS 2007 yükselen imajı
tazelenmeli naçizane görüşüm. Yoğun emeklerine şahit olduğumuz
geliştiricilerin hak ettikleri itibar ve sevginin arttığını görmek bizlere
de mutluluk verecektir.  Herşey daha iyi olacak biliyorum.  İyi ki varsın
Pardus :)

19.12.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: