[Pardus-kullanicilari] ses problemi

Hayrullah COŞKUN coskunhayrullah at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 17:01:08 EET

realtek den yeni bir driver var onu indirin sonra bir yerde açıp readme yi
okuyun ordan kurun ben şöyle yapmıştım sanırıım sadce  açtığınız klasörde
./confiure yazsanız alsaconf dahi kendi çalıştıryor birde ben bunu said
faikdeyken yaşamışdım sorun aslında  bir uyulamayı yükleyince olduğunu
sanıryorum ben ama neden keşfedememiştim sonra driverı update edince
çalışmıştım .Kolay gelsin.