[Pardus-kullanicilari] ses problemi

Oktay Ertürk oktayer at boun.edu.tr
21 Ara 2006 Per 02:24:07 EET

selamlar,
realtek in sitesinden driver indirdim işe yaramadı.google a "Sound server
fatal error: cpu overload, aborting" yazdım.daha önce aynı problemi birçok
kişi yaşamış.alsa da mı kde de mi bilmiyorum bir bug varmış sanırım.bir
yerden şöyle bir çözüm önermişler:

Regarding KDE audio, you need to make the following changes:

1) From the KDE Control Panel select Sound and Audio then in the sound server
settings
a) Set the SPeed to 48000
b) Set the API to Threaded-OSS
c) Uncheck the realtime priority setting (the latencey stuff).

2) Save and log out and log back in.

bunları yaptım aynen.problem kısmen çözüldü.juke ile müzik
dinleyebiliyorum.mplayer ile film seyredebiliyorum.ama amarok ve kaffeine ile
olmuyor.böyle idare edecegiz artık şimdilik.

saygılar