[Pardus-kullanicilari] ses problemi

Oktay Ertürk oktayer at boun.edu.tr
19 Ara 2006 Sal 17:04:16 EET

alsaconf dan "ATI Tecnologies  Inc IXP150 AC'97 Audio Controller"
diye birþey çýkýyor.ben realtek diye biliyordum.
pardus2007 yükledim onun dýþýnda extradan birþey yüklemedim.þimdi açtým
bilgisayarý, hata vermedi. JUK ile bir mp3 açtým.ses çýktý.sonra kaffeine ile
bir film açmaya çalýþtým 2-3 sanite sonra kilitlendi.ctrl+alt+esc ile onu
kapattým.sonra tekrar juk ile mp3 açmayý denedim bu sefer ses çýkmadý yine
amarokla da hiç ses alamadým þimdiye kadar.bu alsa yý kaldýrýp yeniden kursak
olur mu acaba.nasýl kaldýrýp kuracagýmý da bilmiyorum ama.