[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 tanıtımı ile ilgili

Akın Ömeroğlu aomeroglu at iuhukuk.com
15 Ara 2006 Cum 23:13:16 EET

Merhabalar sizin de dikkatinizi çekti mi? Pardus 2007'nin tanıtımında
(internet sitesinde) Aylar, haftalar ve günler süren çalışmalar nihayet sonra
erdi...  diye bir ibare var. Bu bir anlatım bozukluğu değil mi? Mantıksal bir
yanlışlık var bizim dilimizde sıralama basitten komplekse azdan çoğa gider bu
durumda zaman kavramlarından daha az bir zamanı kasteden günler cümlenin
başında aylar ise sonunda olmalıdır. Bu cümleyi doğru kabul edersek örneğin
aşağıda yazdığım cümle de doğru olur

"Bu olay sonucu ölebilir, sakat kalabilir hatta yaralanabilirsiniz"

Eğer mümkünse bunun düzeltilmesini rica ediyorum.

Ayrıca bir de merak ettiğim bir konu var.

Ben şahsen ata'dan yükseltilmiş RC1 kullanıyorum. 18 Aralık günü 2007 sürümünü
yüklediğim zaman bunu da sanki sadece bir güncelleme yapmış gibi mi
göreceğim? Şunu söylemeye çalışıyorum bu günü o kadar uzun süredir bekliyoruz
ki hani güncellemeden sonra sistemi ilk açtığımızda bir merhaba mesajı farklı
bir simge ya da onun gibi bir şeyler görmeyi bekliyor insan. Acaba böyle bir
sürpriz olacak mı :)