[Pardus-kullanicilari] pardus

Fatih Genç komuthan at gmail.com
15 Ara 2006 Cum 21:37:53 EET

Bu teknolojiyi hem ati hemde nvidia kartlarda denemiş biri olarak
söylemeliyimki nvidia kartlar ile çok daha performanslı çalışıyor
Denediğim ati kart x550 128mb 128bit
nvidia kart GF6200 64mb turbo cache 64bit
yani denediğim nvidia kart normalde ati x550 ye göre daha düşük özellikli
bir kart
Bir diğer nokta ise cube 2 oynarken ve beryl açıkken 20-30 fps daha aşağı
değerler alıyorum bu normalmidir?

15.12.2006 tarihinde Yılmaz Bilgili <liste at yilmazbilgili.com> yazmış: