[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 tanıtımı ile ilgili

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
16 Ara 2006 Cmt 09:11:53 EET

> [...]
> erdi... diye bir ibare var. Bu bir anlatım bozukluğu değil mi? Mantıksal
> bir
> yanlışlık var bizim dilimizde sıralama basitten komplekse azdan çoğa gider
> bu
> durumda zaman kavramlarından daha az bir zamanı kasteden günler cümlenin
> başında aylar ise sonunda olmalıdır. Bu cümleyi doğru kabul edersek
> örneğin
> aşağıda yazdığım cümle de doğru olur
>
> "Bu olay sonucu ölebilir, sakat kalabilir hatta yaralanabilirsiniz"
>
> Eğer mümkünse bunun düzeltilmesini rica ediyorum.

Evet, bir anlatım bozukluğu yapılmış. Hata girdiğiniz için teşekkürler.
Uludag/ reposuna yazma hakkı olan arkadaşlar bir kaç gün içerisinde
düzelteceklerdir. Benim yazma hakkım olmadığı için düzeltemiyorum.

Ayrıca bir de merak ettiğim bir konu var.

> Ben şahsen ata'dan yükseltilmiş RC1 kullanıyorum. 18 Aralık günü 2007
> sürümünü
> yüklediğim zaman bunu da sanki sadece bir güncelleme yapmış gibi mi
> göreceğim? Şunu söylemeye çalışıyorum bu günü o kadar uzun süredir
> bekliyoruz
> ki hani güncellemeden sonra sistemi ilk açtığımızda bir merhaba mesajı
> farklı
> bir simge ya da onun gibi bir şeyler görmeyi bekliyor insan. Acaba böyle
> bir
> sürpriz olacak mı :)

2007 Çıktığında güncellemeler geldi şeklinde bir mesaj almayacaksınız. 2007
çıktığında güncel paketler repo'da yerini alacak ve paket yöneticisinden
"Güncellemeleri göster" butonunu tıklayarak güncelleyebileceksiniz.