[Pardus-kullanicilari] kablosuz ağ hakkında

Koray Löker loker at pardus.org.tr
12 Ara 2006 Sal 19:09:07 EET

12 Ara 2006 Sal 18:21 tarihinde, yucel turk şunları yazmıştı:
>   toshiba satellate L10-milliegitim bakanlıgının kapmayasında dagıtılan
> leptop ac97 soft v 92 data faks modem with smartcp çevirmeli modemim var
> pardus tanımadı yada ben anlayamadım ağ yapılandırmada aygıtı göremiyorum
> çevirmeli ağ çalışmıyor ayarlarını yaptığım halde
bu modemler için slmodem adlı paketi kullanmanız gerekiyor. Paket kurulduğunda
servis menüsüne slmodem servisi ekleniyor, bunu açılışta çalıştır dediğinizde
(Pardus Yapılandırma Menüsü altında servis yöneticisi ile yapabiliyorsunuz)
modeminizin bağlı olduğu yeni bir port geliyor, ayarlarınızı o port üzerinden
yapıyorsunuz...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->