[Pardus-kullanicilari] kablosuz ağ hakkında

Furkan Duman coderlord at gmail.com
12 Ara 2006 Sal 19:52:55 EET

On 12/12/06, yucel turk <yucelturk2000 at yahoo.com> wrote:
> ayrıca makina fişe takılı olmadıgı halde k power save logosu fişe takılı
> gösteriyo ve pilin durumunu göstermiyo

http://support.toshiba-tro.de/tools/bios/satellite/l10/trad/bios-280trad.zip

adresindeki Toshiba L10'a ait BIOS güncellemesini, ZIP'i açıp, çıkan
ISO dosyasını bir CD'ye yazıp, bilgisayarınızı bu CD ile açarak
yaparsanız, pil durumu görüntüleme sorunundan kurtulmuş olacaksınız.

> bir isletim sistemi kurulu olmayan sürücüme ulasmak istedigim zaman
> permission daniet uyarısı veriyor ama baska zamanda düzeliyo

Tasma'daki, Sistem Seçenekleri'nde, Kullanıcı Yöneticisi uygulamasını
kullanarak, kullanıcınızın disk grubuna dahil olduğundan emin olun.
Değilse "Düzenle" yaparak dahil edin.

--
Furkan Duman