[Pardus-kullanicilari] kablosuz að hakkýnda

yucel turk yucelturk2000 at yahoo.com
12 Ara 2006 Sal 18:21:34 EET

  toshiba satellate L10-milliegitim bakanlıgının kapmayasında dagıtılan leptop ac97 soft v 92 data faks modem with smartcp çevirmeli modemim var pardus tanımadı yada ben anlayamadım ağ yapılandırmada aygıtı göremiyorum çevirmeli ağ çalışmıyor ayarlarını yaptığım halde

  kablosuz ağa(pro/wireless2200 bg network connection-intel corporation)  bütün ayarlarını yaptığım tarama listesinden taratıp windowsun girip bağlandığı yani şifresiz olan bir ağı seçip uygula dediğim halde bağlantı yapamıyorum (şifresiz olduğunu windowstan girip bakarak görüyorum pardusta anlayamıyorum)

  ayrıca kablosuz ağın şifreli olup olmadığını nasıl anlarım ve bağlanıp bağlanmadığını göremiyorum sadece firefox açıp sayfalara giremiyorum bütün ayarlar otomatik elle ıp atamıyorum

  ayrıca makina fişe takılı olmadıgı halde k power save logosu fişe takılı gösteriyo ve pilin durumunu göstermiyo

  tocpad (dokunmatik mausun )verimli calışmıyor tıklamaları cok gec alıyor mesala paneldeki soldaki pardus dügmesinden yazıcı sitemi-yazıcı yöneticisi tıkladıgımda acmıyor sanki yol calışmıyor gibi bazen dope sürücüm olan hiç bir isletim sistemi kurulu olmayan sürücüme ulasmak istedigim zaman permission daniet uyarısı veriyor ama baska zamanda düzeliyo

  bu konuda yardımlarınızı bekliyorum bu sorunları asmadan windowsdan pardusa gecis yapamıyorum özellikle wireless benim için cok önemli

Yahoo! kullaniyor musunuz?
 Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com