[Pardus-kullanicilari] Pardus Tanıtımı

Hasan Dudu dudu at metu.edu.tr
12 Ara 2006 Sal 17:10:26 EET

soylediklerinize katılıyorum ancak bir kimseye pardus kurmakla veya cd
vermekle iş bitmiyor. Bence pardus ile ilgili sorun daha derinde, Türkiye de
linux kullanımı hatta acik kaynak kodlu program kullanımı ile ilgili. Ben
pardus a giden yola firefox ile basladim :) once browser imi degistirdim.
sonra office programlarimin yerini open office aldi. bu surecte aslinda acik
kaynak kodlu programlarda karsilastigim her turlu soruna internetteki
forumlardan cozum bulabilecegimi gordum. daha sonra ubuntu kullandim. orada
terminali kullanmayi vs... ogrendikten sonra  pardus a gectim. Ancak butun
bunlar olurken her an kendisine danisabilecegim, linux u cok iyi bilen iki
arkadasim her zaman yardim icin hazir bekliyordu. Bu nedenle pardus un
yayilmasini istiyorsak, yeni kullanicilara elimizden geldigince teknik destek
de saglamamiz gerekiyor. yani sizin soylediklerinize sunu ekliyorum: her
pardus gonullusu ayni zamanda bir teknik destek elemani gibi davranmali.
Pardus u tavsiye ettigi kisilere baslari sıkısınca yardimlarina kosacagini
belli etmelidir. gerekirse forumlari nasil kullanacaklarini vs... bikmadan
usanmadan sabirla insanlara ogretmemiz, onlar ogrenene kadar da onlarin
yerine bu isi kendimiz yapmamiz gerekebilir.