[Pardus-kullanicilari] Pardus Tanıtımı

Hayrullah COŞKUN coskunhayrullah at gmail.com
12 Ara 2006 Sal 22:16:15 EET

size ksatılıyorum  bundan 1,5 sene önce linux dan uzak duran hatda sevmeyen
birydim ancak şuanda pardus kullanıyorum bunda iki etken oldu bunlardan
birsi şirketde çalışan bir arkadaşım diğeri pardusu yazan arkadaşlardan bir
vesileyle bazılarıyla tanışma  fırsatına buldum. ondan sonrada fikrim
değişti şuanda linuxx sistemlerini araştırıoyurm ms ile yapılan her şeyin
yapıla bildiğini görmek her bulduğum üründen sonra beni mutlu ediyor.