[Pardus-kullanicilari] Pardus Tanýtýmý

Eyup Ersan Sulun eyupersan at gmail.com
12 Ara 2006 Sal 16:18:31 EET

Merhaba,

Pardus'un yaygınlaştırılması için Blog kardeşliği uygulaması iyi bir iş
olmuÅŸ..
Pardus'un yaygınlaştırılması ile ilgili benimde söylemek istediğim bir iki
ÅŸey var..

Öğretmenlik görevimden arta kalan zamanlarda yaklaşık 8 yıldır, Manisa'da
bir holdinge ait eÄŸitim merkezinde insanlara
İşletim sistemi, Ofis, Internet, Veritabanı, Donanım ve Web Tasarım kursları
veriyorum..Bu kurslarda Microsoft temelli yazılımlar ağırlıklı olarak
veriliyor..
Son iki kursun sonunda kursiyerlerime Laptop'umdan Pardus ile bir sunum
yaptım..Windows ile karşılatırdım..Internet'teki güvenliğinden bahsettim..
Veee....Pardus'un Tübitak bünyesinde sayıları çok az olan genç programcılar
tarafından geliştirildiğini anlattım..Sunum sonunda kursiyerlerim önce
afalladılar..SOnra
beni soru yağmuruna tuttular..Daha sonra can alıcı soru geldi..

"Hocam madem böyle güzel şeyler oluyor niye kimsenin haberi yok? "

Bundan sonra yaklaşık 20 kadar PC'ye Pardus kurdum..40 civarında (Çalışan ve
Kurulan CD) CD dağıttım..Bazı CD' leri kursiyerlerim kendileri aralarında
çoğaltıp dağıttılar..

Bu olaydan sonra gördüm ki, Pardus'umuzun daha geniş kitleler tarafından
tanınması gerekiyor. Ve bunun için daha geniş kapsamlı bir tanıtım
kampanyaları
düzenlenmesi elzem..Ve biz Pardus kullanıcılarına büyük görev düşüyor..

Selamlar ve Saygılar..

Eyüp Ersan SÜLÜN
MEB Eğitici Bilgisayar Formatörü
Elektronik Teknik Öğretmeni