[Pardus-kullanicilari] pardus - dergi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
11 Ara 2006 Pzt 01:05:05 EET

Merhaba,

11 Ara 2006 Pts 00:06 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
> Bu arada pardus-wiki ile ilgili bir sikayetim var benim. Arama konusunda
> cok basarisiz buluyorum. illede tam olarak yazmak gerekiyor aranan seyi,
Hem Git hem Arama tuşları var ve sözcüğü yazıp enter tuşuna basarsanız
yazdığınız sözcüğün başlığı olduğu bir maddeye gitmek istiyorsunuz gibi
davranıyor. MediaWiki motorunun ön tanımlı davranışı bu...

Tanıtım konusunda da imkan dahilinde her şey yapılır ve imkanların
arttırılması için çeşitli seçenekler değerlendiriliyor.

Kullanıcılarımızın da şu anda web sayfamızın ana konusu olan banner ve
düğmeleri kullanarak isim, link ve sloganın yaygınlaştırılması projesine
destek vermesi güzel olur mesela...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->