[Pardus-kullanicilari] pardus - dergi

selim ok selimok at gmail.com
11 Ara 2006 Pzt 00:06:55 EET

Pardus-wiki cok önemli bu konuda cok haklisiniz. Kendi bilgisayarim olsa
kesin bende el atarim ama, simdilik ancak aradabir pardus yüklü bir
bilgisayar elime gectiginde hata kaydi girebiliyorum okadar.

Bu arada pardus-wiki ile ilgili bir sikayetim var benim. Arama konusunda cok
basarisiz buluyorum. illede tam olarak yazmak gerekiyor aranan seyi, bide
sanirim sadece basliklarda ariyor ama emin degilim. Mesela 'cd' yaziyorum
hic bisey bulmuyor. Pardus cd yaziyorum bir sürü sey cikiyor. Garip degil
mi?

Sikayet mektuplarini kesmemek gerek, YK Bankasi, HP vs. gibi bir kac örnek
var elimizde, sikayetler sonucu bazi seyler degisiyor. Burdayiz dememiz
lazim ki, dikkate alsinlar...

Iyi calismalar,
Selim