[Pardus-kullanicilari] pardus - dergi

selim ok selimok at gmail.com
11 Ara 2006 Pzt 01:17:23 EET

Hem Git hem Arama tuşları var ve sözcüğü yazıp enter tuşuna basarsanız
> yazdığınız sözcüğün başlığı olduğu bir maddeye gitmek istiyorsunuz gibi
> davranıyor. MediaWiki motorunun ön tanımlı davranışı bu...

Tamam ama cd yazip hem git'e hem araya basiyorum mesela, yine sonuc yok,
oysa icinde cd gecen onca konu var, pardus cd yazinca dökülmeye basliyor
sonuclar.  Yada dvd filan yazinca bisey cikmiyor. Acaba cok sonuc buldugu
icin daha mi detayli girmemizi istiyor. Vakti zamaninda su CD temini
konusunda ne asamaya gelmisiz diye bakmak istedim. Girdim wiki'ye cd yazdim,
bisey cikmadi. Insan bazen tam olarak ne arayacagini bilemiyor,
seceneklerden bakayim diyor, cd yazip bisey cikmayinca cd edinme yazdim yine
bisey cikmadi. Oysa cd edinmek yazinca biseyler görünüyor. Adi üzerinde
arama yapiyoruz, kelimeyi direk bilmek durumunda olmamaliyiz. Ha CD temini
konusu anasayfada gözüme sokulmus ama ben bilincsiz kullanici olarak aramaya
calismisim. Baska bisey ariyor da olabilirdim.
Hadi arama neyse ama kategorileme konusunda da biraz eksik wiki.
Yapilabilecek bisey yok belki ama sikayet sikayettir.

Tanıtım konusunda da imkan dahilinde her şey yapılır ve imkanların
> arttırılması için çeşitli seçenekler değerlendiriliyor.

Inaniyoruz!

Kullanıcılarımızın da şu anda web sayfamızın ana konusu olan banner ve
> düğmeleri kullanarak isim, link ve sloganın yaygınlaştırılması projesine
> destek vermesi güzel olur mesela...

Sitemiz olunca insallah reklamlari ekleriz, onun disinda unide arkadaslara
hep bahsetmek disinda yapabilecegim birsey yok kendi acimdan.

Tanitima devam :)

Iyi calismalar,
Selim