[Pardus-kullanicilari] Home dizini

oktayer at boun.edu.tr oktayer at boun.edu.tr
9 Ara 2006 Cmt 02:46:22 EET

fstab dosyasindan sildigim satýrý tekrar ekledim oraya da "umount /home/oktay"
komutu yüzünden birþeyler oldu sanýrým.konsoldayken cd /home/oktay yapýnca
boyle bir dizin yok diyor.knoppix ile acýp baktým bütün klasörler dosyalar
aynen duruyor.

Quoting Selim Tavþan <selimtavsan at gmail.com>:

> sildim.bilgisayararestart
> kullanÜcÜ

> bahsettiÄ&#65533;iniz giriÅ&#65533; kısmında CTRL+Alt+F1 ile konsol
ekranına geçin.
> orada "root" olarak giriÅ&#65533; yapın. aÅ&#65533;aÄ&#65533;ıdaki
komutlarla bakın bakalım
> fstab
> dosyanızın yedeÄ&#65533;i var mı?
>
> cd /etc
>
> ls -l
>
> bu komuttan sonra listede "fstab~" isminde dosya varsa Å&#65533;anslısınız.
bunu
> geri getirince
> dÃŒzelir diye umuyorum. ama onu da ÃŒstÃŒste kaydederek
deÄ&#65533;iÅ&#65533;tirmiÅ&#65533;
> olabilirsiniz.
>
> ilk yöntem çözmezse dosyanın içeriÄ&#65533;ini
deÄ&#65533;iÅ&#65533;tirmelisiniz ve home