[Pardus-kullanicilari] Home dizini

Selim Tavþan selimtavsan at gmail.com
9 Ara 2006 Cmt 02:39:20 EET

2006/12/9, oktayer at boun.edu.tr <oktayer at boun.edu.tr>:

> fstab dosyasindan sildigim satýrý tekrar ekledim oraya da "umount
> /home/oktay"
> komutu yüzünden birþeyler oldu sanýrým.konsoldayken cd /home/oktay yapýnca
> boyle bir dizin yok diyor.knoppix ile acýp baktým bütün klasörler dosyalar
> aynen duruyor.

home dizinini bağlama ve fstab ayarları konusunda pek bilgim olduğu
söylenemez...
cd komutuyla "/" dizinine çıkıp oradaki dizinleri listeleyebilirsiniz
mesela.
veya tahmini olarak dizinin ilk birkaç harfini girerek ardından tab tuşuyla
tamamlatmayı deneyebilirsiniz.

umarım bu konuda daha bilgili kişiler yardımcı olurlar, kolay gelsin...