[Pardus-kullanicilari] PiSi "File is not a Zip" hatası

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
4 Ara 2006 Pzt 12:05:06 EET

Mon, 4 Dec 2006 10:33:29 +0200, "Orkun Bozbeyli" <obozbeyli at gmail.com> :

> Ben Pisi için
> http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Yerel_Pisi_Deposu_Kurulumusayfasında
> anlatılan şekilde, ama ftp server oluşturma maksatlı değil, yerel
> depo oluşturdum (/home/samba/pardus-1.1). Buraya her sabah saat 04:00
> de güncellemeleri kontrol edip yüklüyor.
> `/var/cache/pisi/packages/*' (No such file or directory)
(G)rsync ile olusturdugunuz yerel depoyu anladigim kadariyla smb
uzerinden de aga dagitiyorsunuz.

Yalniz depo olarak kullandiginiz bilgisayarin guncel paketlerinin o
dizine cekilmesi, depo bilgisayarinin kendi sistemininde kurulu olan
paketlerin de otomatik guncellendigi anlamina gelmiyor. Tipki onu
kullanan is istasyonlari gibi depo bilgisayari icin de guncellemeleri
paket yoneticisi ile yapmaniz gerekiyor.

Niye boyle uzun uzun anlattiniz derseniz, cache dizininin bos
olmasi ya bu guncellemeleri yapmadiginiz ya da guncelleme sonrasi
cache dizinini sildiginiz anlamina geliyor.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693