[Pardus-kullanicilari] PiSi "File is not a Zip" hatasý

Orkun Bozbeyli obozbeyli at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 13:21:27 EET

Pardus 2007 Beta2 Kurulumuna müteakip Paket Yöneticisi depo adresini hiç
güncelleme yapmadan Yerel Depo'ya ayarladım ve rsync ile samba klasörü
altındaki Yerel Depoyu oluşturup pisi ile sistemi öyle güncelledim ve rc ye
geçiş yaptım. Yani tüm güncellemeleri yaptım. Cache dizinine ise hiç
dokunmadım.
Samba altına atma amacım ise win kurulu makinadan usb belleğe çekip evdeki
bilgisayarlarda yerel depo olarak kullanmak içindi.

Sanırım meramımı anlattım:

Syg.

04.12.2006 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış: