[Pardus-kullanicilari] PiSi "File is not a Zip" hatasý

Orkun Bozbeyli obozbeyli at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 10:33:29 EET

Merhaba,

Ben Pisi için
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Yerel_Pisi_Deposu_Kurulumusayfasında
anlatılan şekilde, ama ftp server oluşturma maksatlı değil, yerel
depo oluÅŸturdum (/home/samba/pardus-1.1). Buraya her sabah saat 04:00 de
güncellemeleri kontrol edip yüklüyor.

Sizin istediğiniz komutu çalıştırdım ve aşağıdaki şekilde hata verdi. Acaba
bundan dolayı mı?
Beta at pardus ~ $ file /var/cache/pisi/packages/* | grep -v Zip
/var/cache/pisi/packages/*: cannot open `/var/cache/pisi/packages/*' (No
such file or directory)
Beta at pardus ~ $

Bu klasöre baktım gerçekten boş :)

Yardımcı olabildim mi acaba?