[Pardus-kullanicilari] yardým

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 01:42:39 EET

Tekrar merhaba,

Kendim sordum, kendim çözdüm ama tam laz işi oldu..
Evet disk dolmuş şu k9copy sayesinde, komutları alamayınca sizden (sanırım
bir gerginlik var ona yordum..). Xp yi açtım ext3 dosyalarına ulaşabilmemi
sağlayacak bir program buldum yükledim. Baktımki ext3 formatlı bölüm tam
dolu, aradım ve dolduran dvd dosyalarını sildim. Ve pardus açıldı.
Çinlilerdi değil mi? balık verme balık tutmasını öğret diyen...
Bana komutları vermeyen arakaşlara teşekkür ederim, gerçekten, pardusda
sorunu ve çözümünü bulma konusunda laz işi de olsa bişeyler daha öğrendim.
Faik beyinde kulaklarını çınlattım, konsoldan artık uzaklaşabilmek lazım :)

--
Önce sağlık!
Sonra mı?...

MD, PhD.