[Pardus-kullanicilari] yardým

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 00:58:15 EET

Arkadaşlar yokmu bir çözüm, aylardır kullandığım, bir sürü verimi topladığım
pardus da ilk kez böyle bir sorun yaşıyorum, masa üstü açılmıyor nasıl
halledicez? Xp ye dönmeden önce dvd kopyalamaya çalışıyordum hata veriyordu,
bu nedenle xp ye dönmüştüm, yer kalmamış olabilirmi? cache i temizledim.
Başka temizlemem gereken bir yer varmı, komutu nedir?

--
Önce sağlık!
Sonra mı?...

MD, PhD.