[Pardus-kullanicilari] yardım

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
4 Ara 2006 Pzt 01:35:58 EET

On Sunday 03 December 2006 16:35, Ünal Özüm wrote:
> iyi geceler.
> Aylardır yapmadığım bir şey yapıp xp ye döndüm. Pardusa geri dönmek
> istediğimde açılmıyor.
> Pardus 2007 logosu sonrası siyah ekran ve sonra o meşhur mavi zeminli sarı
> çiçekli açılış ekranı.
> Şifre giriyorum tekrar aynı yere dönüyor.
> ...62 ve ..64 nolu kernellerden denedim aynı sonuç. Açamayacakmıyım,
> pardusu ne yapmalıyım?

 Yüksek olasılıkla diskiniz dolmuş bir önceki oturumda.

 Pardus'u tekrar açın, grafik giriş ekranına geldiğinizde CTRL + ALT + F2'ye
basın. Kullanıcı adı olarak "root", parola olarak da yönetici parolanızı
yazın. Sonra şu komutu yazın:

 rm -f /var/cache/pisi/packages/*

 Daha sonra CTRL + ALT + F7'ye basarak grafik ekrana dönün. Kullanıcı adı ve
parolanızı yazarak giriş yapmayı deneyin..

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing