[Pardus-kullanicilari] yardım

İnanç Yıldırgan optalmicus at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 00:50:49 EET

bende de buna benzer bir zorun var. Açılışta açılış ekranına gelip takılıyor
ve ileri gitmiyor ctrl+alt+F2 yaptığımda fatal error type1 şeklinde hata
verdi. Orada tam olarak ne yazdığını hatırlayamıyorum. Oradan ekran
görüntüsü alabilsem size hata bildireceğim ama olmuyor. Naasıl ekran
görüntüsü alırım ve bu hatayı nasıl gideririm. Lütfen yardım..