[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1 de root userı ile login olabimek mümkün olacak mı , bilmem siz düzgün soru sormayı öğrenince olabilir?

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
30 Nis 2006 Paz 00:40:34 EEST

Kişisel bir tepki olduğunu sanmıyorum. Bir programcı olarak bazen
bir projede öyle stres altında kalırız ki bazen çok basit olaylar hiç olmaması
gerektiği gibi başkasına patlamamızla sonuçlanır.
Bazen karşılıkla hoşgörü herşeyi düzeltebilir. 1.1 için pardus geliştiricileri
belkide son düzlükteler ve belli ki ters giden çeşitli olaylardan dolayı
geciken sürüm onların stres seviyesini arttırıyor. Bence bunu
anlayışla karşılamamız
gerekiyor.

Not: Yolladığımız maillerde başlığın, içeriğin kendisinden çok içerik hakkında
bilgi veren kısa bir cümle veya kelime grubu olması makul olandır.