[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1 de root userı ile login olabimek mümkün olacak mı , bilmem siz düzgün soru sormayı öğrenince olabilir?

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
30 Nis 2006 Paz 01:01:12 EEST

Ömer F. USTA wrote On 30-04-2006 00:40:
> Kişisel bir tepki olduğunu sanmıyorum. Bir programcı olarak bazen
> bir projede öyle stres altında kalırız ki bazen çok basit olaylar hiç olmaması
> gerektiği gibi başkasına patlamamızla sonuçlanır.
> Bazen karşılıkla hoşgörü herşeyi düzeltebilir. 1.1 için pardus geliştiricileri
> belkide son düzlükteler ve belli ki ters giden çeşitli olaylardan dolayı
> geciken sürüm onların stres seviyesini arttırıyor. Bence bunu
> anlayışla karşılamamız
> gerekiyor

Ne tepkisi? Ne patlaması? Gönderilen cevap belki de esprili bir
uyarıydı. Hayrullah Bey'in soruyu soruş biçimi verilen cevabın
ciddiyetini etkilemiş bence. Ben de isterdim ki herkes en güzel
giysilerini giyip okusun listeden gelen mesajlarını, ama yok sen önce su
attın yok sen de tokat vurdun özür dile'ye getirmeyelim mümkünse.

Bugün bu linki üçüncü yazışım:
http://belgeler.org/howto/smart-questions.html.

Herkese iyi çalışmalar.