[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1 de root userı ile login olabimek mümkün olacak mı , bilmem siz düzgün soru sormayı öğrenince olabilir?

Hayrullah COŞKUN coskunhayrullah at gmail.com
30 Nis 2006 Paz 00:01:58 EEST

Özür dilerim Çağlar bey sanırım sizinle tanışmıştık ama hatırlarmısınız
bilmem bir hafta sonu arkadaşımla beraber bir kafede söyleşi yapmışdınız
grup helinde bende ordaydım ve o günden sonra linux öğrenmek istedim ve
pardusuda seviyorum emeğe saygım var.Ama sizin sert tepkiniz anlamsız
belkide yeterince bilmiyorum veya bu tarz yasşmaları ilkez yapıyorum hiç
bilmeyen biride olabilirim neden siz böyle ters bir açıklama yaptınız şimdi