[Pardus-kullanicilari] Radyo Istasyonlari - Accuradio

Server Acim sacim at kde.org.tr
30 Nis 2006 Paz 00:35:18 EEST

Sevgili Pardus kullanıcı arkadaşlar ve diğer liste üyeleri,
Eğer PARDUS'unuz açık ise ve fonda radyo dinlemeyi seviyorsanız size
önereceğim istasyonları Amarok ile dinleyebilirsiniz. Ben öyle yapıyorum.

Radyonun Web adresi:
www.accuradio.com

Benim istasyonları Amarok'ta nasıl düzenlediğimi görmek isterseniz, bir ekran
görüntüsü aldım. Aşağıdaki linke tıklayarak görüntüye bakabilirsiniz.
http://web.inonu.edu.tr/~sacim/Accuradio-Amarok.png

1. Parça Listeleri - "Müzik Yayınları" üzerine sağ tıklayınız - "Alt Klasör
Ekle" - "Accuradio" adlı bir klasör oluşturun.

2. Eklediğiniz Accuradio klasörüne sağ tıklayınız - "Müzik Yayını Ekle"yi
seçiniz. Çıkan kutucuktaki adrese seçtiğiniz türün adresini, isim kısmına da
seçtiğiniz müzik türünün adını yazınız.

3. Müzik Türlerine göre adres kısmına yazacağınız adresler türlere göre
aşağıda sıralanmıştır:

Swingin' Pop Standarts (Caz ağırlıklı)
http://accuradio.com/shoutcast/popstandards-64.pls

Hey, hey, we're the Sixties! (60lı yılların müzikleri)
http://accuradio.com/shoutcast/sixties-64.pls

Hitkast:Pop&Rock (Pop ve Rock müziği sevenlere)
http://accuradio.com/shoutcast/hitkast-64.pls

British Invasion (Beatles gibi ingiliz grubları dinlemek isterseniz...)
http://www.accuradio.com/sixtiessubbritish64stereo.pls

Piano Jazz (Daha çok caz trio ve piano ağırlıklı caz müzikleri)
http://accuradio.com/shoutcast/jazz-64.pls

Broadway (Gerçek Müzikalseverler için ideal bir istasyon)
http://accuradio.com/shoutcast/broadway-64.pls

AccuClassical (Klasik Batı Müziği seven radyo dinleyicileri için)
http://accuradio.com/shoutcast/classical-64.pls

İyi keyifler.
--
Server Acim