[Pardus-kullanicilari] Radyo Istasyonlari - Accuradio

Deniz Ogut kdenizogut at gmail.com
30 Nis 2006 Paz 01:03:39 EEST

On 4/30/06, Server Acim <sacim at kde.org.tr> wrote:
> Sevgili Pardus kullanıcı arkadaşlar ve diğer liste üyeleri,
> Eğer PARDUS'unuz açık ise ve fonda radyo dinlemeyi seviyorsanız size
> önereceğim istasyonları Amarok ile dinleyebilirsiniz. Ben öyle yapıyorum.

Merhaba,

Teşekkürler Server; iyi bilgi.

Bu vesileyle şunu yazmak isterim: Önümüzdeki beş on günü ben olsam
listeye 1.0'a ilişkin yeni sorular, hata(msı) şeyler/muhtemel hatalar
girerek değil de, Server'in yaptığı gibi güzel ipuçları vermekle
değerlendiririm. Görünen o ki, hatalar vs. bulundu bulunacağı kadar.
Şu anda bile takip edilmesi gerekenlere dair süreçler ise, hata takip
sisteminden yürüyor. Bu listeye yeni yazacaklarımız belki de yeteri
kadar anlamlı olmayacaktır. 1.1 çıktıktan sorna onları bir kontrol
edip -çoğu çözülmüş olacaktır- çözülmemişlerse yeniden yüklenelim
derim. Ve yine bana kalırsa "1.1'de şu olacak mı" gibi sormayalım
artık. Görünen o ki, geliştirici arkadaşlar geriliyor ve hiç
haketmeyen arkadaşlara incitici sözler edilebiliyor zaman zaman.
Aslında ben öyle bir yetkinin sahibi olsam, şu anda sonra Pardus
geliştiricilere, askeri tabirle, "telsiz susması" uygularım. Başka
örnek: Futbolculara mühim maç öncesi yorumları izletmiyorlar,
dinletmiyorlar ya; onun gibi. Ta ki 1.1 çıkana kadar.

E hadi biraz daha ipucu verin! Şu Pardus'un içinde keyif verici neler
gizliymiş? Beş on günü böyle değerlendirmeye var mısınız?

Selam ve sevgiler,

K. Deniz Öğüt