[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1 de root userý ile login olabimek mümkün olacak mý , bilmem siz düzgün soru sormayý öðrenince olabilir?

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
30 Nis 2006 Paz 00:52:26 EEST

Pazar 30 Nisan 2006 00:01 tarihinde, Hayrullah COŞKUN şunları yazmıştı:
> Ama sizin sert tepkiniz anlamsız
> belkide yeterince bilmiyorum veya bu tarz yasşmaları ilkez yapıyorum hiç
> bilmeyen biride olabilirim neden siz böyle ters bir açıklama yaptınız şimdi

Sert tepki olarak adlandırmanıza üzüldüm ki amacım sert bir tepki vermek ya da
ters cevaplamak değildi aksine esprili bir şekilde mesaj kaygısı güdüyordum
(ki bunun için alt paragrafta yazdığım şeyi ilk seferde yazmak yerine konu
başlığının sonuna ekleyip gönderdim), listeye üye olduğunuzda size gelen bir
e-posta var, her ay aksini seçmediyseniz tekrar tekrar tüm liste sakinlerine
gönderiliyor ve malum e-posta etiğinden bahsediyor.

Dünyanın hiçbir yerinde konu satırına soruyu yazıp içeriği boş bırakarak soru
sormak/cevap göndermek hoş karşılanmaz ve o e-postayı okuyanlara saygısızlık
olarak adledilir. Bundan sonra tekrarlamamanızı dilerim.

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/