[Pardus-kullanicilari] Openoffice Kelime işlemci kaydetme hatası ( ACİL )

mengucek mengucek at gmail.com
27 Nis 2006 Per 13:44:06 EEST

Perşembe 27 Nisan 2006 10:09 tarihinde, Emre Aladağ şunları yazmıştı:
> Dün bahsettiğim raporu baştan yazmak zorunda kaldım, ama bugün de sorunu
> önemsiz başka bir dosyada tekrarladım. Dosya üzerinde değişiklik yaptım,
> sonra çıkarken kaydedim mi diye sordu(sanırım), kaydet dedim. Kapandıktan
> sonra da aşağıdaki KIOEXEC başlıklı bir soru penceresi çıktı.
>

> file:///home/emrealadag/okul/fiziklab/ORNEKRAPOR.doc
> dosyası değiştirildi.
> Değişiklikleri yüklemek istiyor musunuz?
>
> Yükle Yüklemeyin
>

> Hangisine basarsanız basın dosya siliniyor.
merhaba...
aynı sorunu iki hafta önce ben de yaşamış-yazmıştım.. cevap alamayınca tekrar
yazmadım..
--bir sürü sil-kurdan sonra test deposundan OoO 2.0.2 kurmuştum.. ve ev
dizininden tıklayarak açınca.. yada sağ tıklayıp, OoO ile aç dediğim
belgeleri çalışıp-değiştirince.. hepsini o malum seçeneğe kurban ettim...
--yalnız, yeni açıp-kaydettiğim bir belgeyi tekrar openoffice den açarsam.. bu
sorun yaşanmıyor.. sadece belgeyi dizinden açınca oluyor galiba.. bir dener
misiniz...
--openoffice'de pardus'u kurduğumdan beri sorun yaşadım.. forum ve gruba fazla
sorun yansımayınca, sorunun bende olduğuna kanaat getirip.. iki kere pardus
u.. üç kere openoffice'i silip kurduktan sonra.. yorulup peşini bıraktım...
-- openoffice'e kızıp pardus'u yakmaya  gönlüm elvermedi.. her gün openoffice
de çalışmak için üç-dört saat windowsa geçiyorum... ordaki openoffice'e
güveniyorum...