[Pardus-kullanicilari] Openoffice Kelime işlemci kaydetme hatası ( ACİL )

Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
27 Nis 2006 Per 10:09:52 EEST

Dün bahsettiğim raporu baştan yazmak zorunda kaldım, ama bugün de sorunu
önemsiz başka bir dosyada tekrarladım. Dosya üzerinde değişiklik yaptım,
sonra çıkarken kaydedim mi diye sordu(sanırım), kaydet dedim. Kapandıktan
sonra da aşağıdaki KIOEXEC başlıklı bir soru penceresi çıktı.

file:///home/emrealadag/okul/fiziklab/ORNEKRAPOR.doc
dosyası değiştirildi.
Değişiklikleri yüklemek istiyor musunuz?

Yükle Yüklemeyin

Hangisine basarsanız basın dosya siliniyor.