[Pardus-kullanicilari] Openoffice Kelime işlemci kaydetme hatası ( ACİL )

Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
28 Nis 2006 Cum 00:44:11 EEST

> merhaba...
> aynı sorunu iki hafta önce ben de yaşamış-yazmıştım.. cevap alamayınca
> tekrar yazmadım..
> --bir sürü sil-kurdan sonra test deposundan OoO 2.0.2 kurmuştum.. ve ev
> dizininden tıklayarak açınca.. yada sağ tıklayıp, OoO ile aç dediğim
> belgeleri çalışıp-değiştirince.. hepsini o malum seçeneğe kurban ettim...
> --yalnız, yeni açıp-kaydettiğim bir belgeyi tekrar openoffice den açarsam..
> bu sorun yaşanmıyor.. sadece belgeyi dizinden açınca oluyor galiba.. bir
> dener misiniz...

Evet denedim, olay şu:

OO 2.0.2 kapalıyken

Dosyaya çift tıklayarak açıyorum, dosya açılınca içinde değişiklik yapıyorum
ve kaydediyorum yukarıdaki disket tuşuyla. Sonra sağ üst köşedeki kapatma
tuşuna basıp kapatıyorum OO Kelime İşlemciyi, kapandıktan sonra bahsettiğim
KIOEXEC başlıklı hata çıkıyor:

> file:///home/emrealadag/okul/fiziklab/ORNEKRAPOR.doc
> dosyası değiştirildi.
> Değişiklikleri yüklemek istiyor musunuz?
>
> Yükle Yüklemeyin
Hangi tuşa basarsanız basın dosya siliniyor tamamen.
Çöp kutusunda da yok.

Bu tek bir dosya için değil, her dosya için oluyor...

Bugzillaya taşımak gerekiyor sanırım. OO 2.0.2 de SVN değildi, pisi-kgadan
sistemi güncelle diyerek kurmuştum ama test deposundan galiba...