[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1 beklemekten yorulduk

Server Acim sacim at kde.org.tr
26 Nis 2006 Çar 17:47:23 EEST

Çarşamba 26 Nisan 2006 12:17 tarihinde, Cemil MUTLU şunları yazmıştı:
> 26.04.2006 tarihinde Barış METİN <baris at pardus.org.tr> yazmış:
>
> Ufak bir destek de ben çıkayım geliştirici arkadaşlara. OpenSuse 10.1'in
> nihayi sürümünün  çıkış tarihini 25 Nisan olarak bildirmiş ancak yaşanan
> aksikilkler veya sorunlar nedeni ile yol haritasında 24 Nisan'da ani bir
> değişiklik yaparak ileriki bir tarihe erteledi (Tarih henüz belli değil
> hazır olunca duyurusu yapılacakmış)
>
> Nowell bile suse 10.1'in çıkış tarihini ertelediğine göre ekibimizin de
> sorunları halledip tertemiz hatasız bir Pardus 1.1 için bunu yapabilir.
>
> Ellerinize sağlık....

> [...]
Bir konu daha var.
Ben PARDUS'tan önce Ubuntu 4.10 ve Kubuntu 5.10 Breezy kullanıyordum.
Nisan ayında ubuntu-kubuntu'nun yeni sürümü (Dapper Drake) çıkacaktı. Fakat o
da ileri bir tarihe ertelendi. Yani böyle şeylerin olması gayet doğal.
Ayrıca daha önceki e-postalardan hatırlıyorum. Pardus 1.1 çıktığında eski
PARDUS'umuzu silmeyeceğimiz listelerde yazılmıştı.
Yani normal güncelleme yapacağız, fakat sanırım bu oldukça yüklü bir
güncelleme yapacağız. Ve güncellemeler bittiğinde PARDUS'umuz 1.1 olacak.
Saygılarımla.
--
Yrd.Doç.Server ACİM
İnönü Üniversitesi