[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1 beklemekten yorulduk

Cemil MUTLU mutlucemil at gmail.com
26 Nis 2006 Çar 12:17:11 EEST

26.04.2006 tarihinde Barış METİN <baris at pardus.org.tr> yazmış:

> Pardus 1.1 çıkış tarihi ertelenen ilk dağıtım sürümü değil, diğer
> dağıtımlar
> da benzer sorunlardan sürüm tarihlerini erteliyorlar. Derleme ve paket
> sistemi ile ilgili sorunlar kritik olabiliyor. Bu nedenle sürüm
> tarihlerinin
> uzun aralıklar ile ötelendiğini görmüşsünüzdür diğer dağıtımların da.

Ufak bir destek de ben çıkayım geliştirici arkadaşlara. OpenSuse 10.1'in
nihayi sürümünün  çıkış tarihini 25 Nisan olarak bildirmiş ancak yaşanan
aksikilkler veya sorunlar nedeni ile yol haritasında 24 Nisan'da ani bir
değişiklik yaparak ileriki bir tarihe erteledi (Tarih henüz belli değil
hazır olunca duyurusu yapılacakmış)

Nowell bile suse 10.1'in çıkış tarihini ertelediğine göre ekibimizin de
sorunları halledip tertemiz hatasız bir Pardus 1.1 için bunu yapabilir.

Ellerinize sağlık....

İyi çalışmalar

iyi çalışmalar,