[Pardus-kullanicilari] Wine deneyimleri

erkin tek gemeyilim at gmail.com
25 Nis 2006 Sal 22:14:09 EEST

On 4/25/06, Mustafa Liman <mliman at seger.com> wrote:

> Mert Bey e tamamen katılıyorum,
>         Fakat hemen bir ekleme yapmak istiyorum, Örneğin Farmakom Online
> için ilgili firma geliştiricilerini aradığımızda aldığım cevap; "Önce
> eczaneler bir Linux a geçsinler bakalım, ne kadar potansiyel olacak, ondan
> sonra biz bunu gündemimize alırız" oldu.

Teknik sorunlar için ne cevaplar veriyorlar merak ettim şimdi. Çok amatör,
keyfi bir cevap. Bir çok durumda zaten bir uygulamayı taşımak zor olmamalı,
bunun bir çok örneğini görüyoruz, xnview diye bir resim programını veya
gimp'i örnek verebilirim. Tabi ki yap-takçılıkla program yazıyorsanız durum
degisir, belirli hataları liblerden ziyade, tüm programı yeniden yapmak
gerekecektir.
Bu 3-D  veya hani bilgisayarın hardware'ine dayalı programlar için durumun
faklı olacagını düşünüyorum.
Macromedia, konusunda sanırım netscape'in başına gelenleri yaşamamak için
bir tercih - "anlaşma", yani hiçbir ürününü küçükyumuşak pencere harici
çıkarmadı, hatta şu an flashplayer 8 çıkmadı, çıkarmayı da düşünmüyorlar.

WebDev için bişiyler yazarım, biraz problemli ve zor, ama açıkçası bu kadar
bir yatırım yaptıysanız (ben şirket için photoshop upgrade almıştım, 400$
kadardı, siz ne kadar ödediniz?)  macromedya'ya bir fırça kaysanız
arkanızdayız :)

        Yani tamamen ticari kaygılarla yapacakları yatırımın ne kadar