[Pardus-kullanicilari] Wine deneyimleri

Mustafa Liman mliman at seger.com
25 Nis 2006 Sal 17:43:23 EEST

Mert Bey e tamamen katılıyorum,
	Fakat hemen bir ekleme yapmak istiyorum, Örneğin Farmakom Online
için ilgili firma geliştiricilerini aradığımızda aldığım cevap; "Önce
eczaneler bir Linux a geçsinler bakalım, ne kadar potansiyel olacak, ondan
sonra biz bunu gündemimize alırız" oldu.
	Yani tamamen ticari kaygılarla yapacakları yatırımın ne kadar
zamanda geri döneceğinin hesabıyla giriyorlar olaya, bir tuğla da biz
koyalım da Linux un yaygınlığına katkıda bulunalım demiyorlar. Ama diğer
taraftan hem ticari anlamda bu işi yapan ve hem de bu işe gönül veren
insanlar da azımsanmayacak kadar çok. Diyeceğim o ki en basitinden şu Pardus
belli bir standarda otursun bunun üzerinde sektörel çözümleri ilk
uygulayanlar zaten emeklerinin karşılığını fazlasıyla alacaklardır. Wine
altında çalışabilen uygulama sayısını da ne kadar çok artırırsak o oranda
Billdows a ihtiyaç azalacaktır.

Saygılar.
Mustafa LİMAN