[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
25 Nis 2006 Sal 16:46:28 EEST

evet şimdi eski çalışan cd yi buldum onu taktum beni yanıltan belgelerim
klasörünün masa üstünde yer alması pisinin hard bölümlerini göstermesi ve
içlerine teker teker bakabilmem kurulan pardusda olmayışından yanıltmış
birde bilgisayar ikonları oldukça sempatik oluşu kend kendime lades çalışan
cd 1.1 demesi büyük bir hevesle indirip hızlı bir göx atmam 6 aylık çalışan
cd den ayrı kalınca ofsyt durumuna düşürdü fakat disk bölümlerini tek tek
göstermesi kurulan yeni pardusun bünyesindede belgelerim klasörü ile beraber
yer alırsa hoş olur.İyi çalışmalar

Bilgisayariniz Messenger ile oturma odaniz olsun! Hem sohbet edin hem
eglenin! http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3147&XAPID=2533