[Pardus-kullanicilari] çalışan cd

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
25 Nis 2006 Sal 18:01:07 EEST

Arkadaşlar
Forumları dolaşırken ofsayta düştüm bende çalışan cd 1.0 varken
çalışan cd pardus 1.1 i görünce balıklama atladım iki çalışan cd
deki farklılık ve sürekli Pardus kurulu 1.0 kullanımına göre farklı
grafik arayüz ve bu arayüzün bünyesindeki belgelerim klasörü ile
yakışıklı sempatik bilgisayar ikonu sazan gibi atlamama neden oldu
fakat şunu söylemek gerekirki disk partitionlarını tek tek
göstermesi belgelerim klasörünün kurulan pardusda da yer alması herhalde
hepimizin hoşuna gider.Neyse kendi kaleme bir gol atmış oldum
sizleride meşgul ettim.kusura bakmayın iyice derinine inmeden
yorumda bulundum Open office bile bir alt versiyonmuş

Sohbet ederken Messenger'da eglenin!
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3147&XAPID=2533