[Pardus-kullanicilari] nasıl kaldırabilirim???

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
19 Nis 2006 Çar 09:38:35 EEST

hayır boot işleminde hiçbir sorun yaşamazsın eğer benim gibi kurcalamaya çok
meraklı değilsen.İki ayrı pardus kurulu olan makinemde bir pardus kurcalamak
için tabi onun başına gelmedik kalmıyor Ekle kaldır modülünü çökertmeyle
başladığım bu yolda pisi yi tasma yı kga yı uçurup kde yi çökerttiğimde bunu
nasıl başarabildiğimi sormuşlardı iki gün önce binary i sakatlamayıda
başardımşimdi bu sakatlığı bertaraf edip grafik ekrana dönüş için etkin
linux kullanıcılarından gelecek öneriler ile düzelteceğim.Bunlar kurcalama
ve çökertmeler sonucu tecrübelerim ilerliyor.kolay gelsin